Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2008 19:13 - Колко е важно да бъдеш лабилен
Автор: banishora Категория: Лични дневници   
Прочетен: 993 Коментари: 1 Гласове:
0



Колко ужасно скучни са хората сигурни в себе си. Те знаят как да живеят, активно правилнo , но лесно се забравят. Историята им е изгадена от последователни, логично свързани моменти, с точно определени техни собствени номерца и място в пространството. Понякога им става тъжно, но не умеят да плачат. Фрустрират се един или два пъти през живота си. Банални моментни лични кризи, които преодоляват единствено с помощта на разбирането си, че се дапресират само слабите хора. “Ти си срам за депресията” казва героят на Джак Никълсън в “Колкото толкова”. В депресията си са твърде посредствени, за да бъдат забелязани. Няма седмични запои, сини спомени, сцени в офиса на жена им и скандал с най-близките им хора, с епилог истински сълзи. В преодоляването на депресията им също има номерца. Оппа не те видях, само синята ти риза остана в съзнанието ми от теб, беше неестествено гладка.. И най важното те не пу6ат, пият точно определена марка алкохоли и говорят за чукане, ебане ;по презумпция не се влюбват. На някой от март, не помня точно кой се събудих, запалих цигара, облякох се и отидох в кафето под нас да започна деня. Седнах, отпивах и си мислех, в крайна сметка- нищо. Той влезна през вратата само дето не я отвори. Посочи с пръст момичето, с което започва почти всеки мой ден, което ми подарява усмивката си( една от многото и ) и ми прави кафе. Той и каза: - еба ми майката, просто го направи без 4увства и вина. Беше си издраскал лицето, мръсен... - Точно в този момент , когато се нуждая най-много от теб. Когато съм останал без приятели нямам работа и ти си единствената причина поради, която искам да съм жив. Изкуствено драматичен е , но вече ми е симпатичен. -Точно сега , когато съм в зверски емоционален срив ти го направи, просто ми еба майката. Момичето не му обръща внимание, просто продължава да върши ежедневните си задължения макар и за пръв път последната година. Това е нейната игра. Тя го обича. -Кога не си бил отчаян, кога си се усмихвал, кога си ме накарал мен да се усмихна. Той взима една маса , вдига я над главата си и я хвърля , 4упи я. Отива му да е Мики Рурк. Плаче минута или по-малко и си тръгва. Слд месец в кафето ги видях да са само едни за себе си. Обича го, защото е пич и ако участваше във филм, той щеше да е режисиран от Вим Вендърс. Странен филм в който всички зрители симпатизират на Фиджералд, а Хемингуей е просто част от изграждането на неговия образ, Той винаги си е мечтал да напи6е песен за нея, а адвокатът , с който се вижда6е за малко я заведе на екскурзия. След секс той не пушеше, не и даваше и на нея. Все пак той смяташе да живее сто и няколко години . За пръв заспиваше леко, но като явление само по себе си това не притежава никакъв чар.



Гласувай:
0



1. hristam - Мда.
15.03.2008 18:38
Сега разбрах,че наистина е важно.
Ох,слава богу,аз съм!;)
Поздрав и усмивки,разбира се!:)))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: banishora
Категория: Лични дневници
Прочетен: 30949
Постинги: 13
Коментари: 14
Гласове: 125
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930