Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.03.2008 11:23 - Банишора, ЦСКА и 100 лева
Автор: banishora Категория: Лични дневници   
Прочетен: 858 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Чакам и ако няма какво да чакам, пак ми се чака. Ама сега има много да чакам и съм спокоен чакайки. 1000 лева и ролетки, ама електронни, за да следя колоната и да си мисля, 4е ирационалното не е същността на хазарта, а усещането. Защото всички сме се родили със 100 % интуиция и после, защото сме социални, а не просто губим и се смеем, няма нищо. 3 пъти на червено и сега трябва да е черно, но е червено. А един приятел дето само това работи, ми разправя бате, единствения шанс да печелиш от хазарт е да си бог, за това живея като бог. И пак червено, да се еба у интуицията. И тя ми се усмихва, защото не може да ме гледа и чака да си ходи. А аз и казвам: Знаеш ли каква е мечтата на идиота? И тя ми казва: Не И аз и казвам: Красиви жени, които харесват идиоти. .......... Не пипайте Бялото Виктори! Искам да е бежово и да се умира от рак. Не мога да си позволя някакъв льольо горе, да определи как и защо да умра, така че си пуша бялото виктори нищо, 4е на него има лодки. А веднъж в казармата, караул, и имам 2 кутии, но не мога да си запаля. Само веднъж съм се чувствал като тогава. Когато умря Джо Стръмър и пак, ако ми се плачеше щях да заплача. Отпуска и ми е празно, щото не ми е напрегнато. Продължава да ми звъни телефона, ама не вдигам лични номера, щото ще ме карат да работя, а мен май ми се работи. Да се еба, как съм се застрелял - май няма какво друго да правя освен да работя. А тя ми вика айее на лодки. А аз и викам там е тъпо, освен това нито един уважаващ себе си хероиноман не би отишъл там. А тя ми вика ти не си. А аз: Е да ама е тъпо. И тя : ти си тъп. Ама това да си глупав е ген. Сорри ама като да си гений, И да искаш да си тъп и да си гений все едно, щото все си е ген. Най-накрая ще стана някакво противно юпи дето има сто кредитни карти и 1000 вратовръзки. И съм си купил един учебник - двигатели с вътрешно горене и едни джаджи, свалил съм два карбуратора у нас и се опитвам да им направя центровка. Само кенедис - ми блъска в главата - калифорния юбералес и чакам да дайде Поли, а нея я познавам от 15 годишен и още много я познават от тогава ама в 21 век трябвая да се е.. и затова ......... ЦСКА победи Левски. А аз толкова много пари за Левски. А най-големите ми емоционални сривове са били причинени от загуби на ЦСКА. А когато ми е било лошо, ми е ставало хубаво, щото Велизар Димитров може и да е от Перник, но е голям пич. А сега на Левски, щото: бате, ти не правиш разликата между комарджия и запалянко. И аз: Може и да е така, и на Левски. Разчитах на тези пари и сега ще дойде трудно. И тази дето има значение за мен сега, вика само Левски. И на мен ми се плачи щото, ако искам да взема парите, и аз да викам само Левски. И сега Левски падна, аз изгубих пари, и то не малко, но ми е яко и съм щастлив, колкото си искам. Защото, Само ЦСКА, а пари се изкарват. Оня ден един от квартала, дето бил в затвора за опит за убийство за брадва, ми разправя: виждашли ги тези две ръце - не са видяли работа през живота ми. Ама той 7години и сега пак натам е тръгнал. Само ЦСКА. ......... Банишора тъжи за влошеното здраве на Фидел Кастро. Това пише на входната врата в съседния блок. Диктатор, крал на терора, но 100 години удържа една поза на идеализъм. Аз вярвам, че не е поза. А не като републиканци и демократи. За 100 долара не знам колко мир можеш да си купиш от щатите, но със 100 долара знам какво може да си купиш в Куба. Със 100 долара си цар в Куба. Ако следваш логиката би трябвало икономиката на КУБА да е 100 пъти по развита от ямериканската, но не. Това е поза и световно объркване, или пък Кастро е позьор. Но все пак: БАНИШОРА ТЪЖИ ЗА ВЛОШЕНОТО ЗДРАВЕ НА кАСТРО .......... Или пък за оня, дето отишел на лекар, след всичките му там бронхоскопии и целия в метастази и казал: братле помагай, ти си ми последния шанс И лекаря му казал, не знам брато, ходи на кални бани. Ама ще помогне ли? Абе не, ама ще свикнеш с пръстта. Та така, ако знаеш, че ще мине - ок - стискаш зъби, ама то най-накрая ще трябва и да се умира освен всичко останало. Така че Едно бяло виктори и мираж за времето, когато ще обикаляш Френска полинезия с лодката си и ще си над нещата, защото ще знаеш какво единствено има значение. Бяло виктори 2.60 и .. "Американците спря да пушат, но не спряха да умират от рак на белия дроб" А ние си умираме всеки ден, защото 1989-1996 ни ебаха майката. "Бъди простак" - кредото на прехода дето не може да обича, а когато мрази, е дребнав и до болка травиален. ......... Кой твърди, че телевизорите могат да летят? Той и мисля, че всеки, който иска, може да го опровергае. И един, дето го е опровергавал, вчера макар да е на работа замина за Варна. Аз го питам и той ми вика "щот не ми се работи". А иначе като видя морето и всичко се оправя. За безнадеждни сутрини литературата е определила понедлнишките, tuesday morning също - ама в една песен. Та в понеделник е прието, че вероятността да се погледнеш в огледалото докато се бръснеш и да не можеш да се познаеш е най-голяма. В събота - не. Петък съм и искам, ако може да прескоча събота и неделя, за да не давам такава слава и на събота. Боб Гелдоф дето написал песен и те що не обичаш понеделниците, а то за някакво дете в Лондон дето изтрепал сумати връстници негови и го попитали: "Що бе?" и то казало, че не обича понеделниците. А съботите всички ги обичат? Или почти всички. Трябва много да си се преебал, за да не обичаш съботите.


Тагове:   Банишора,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: banishora
Категория: Лични дневници
Прочетен: 30945
Постинги: 13
Коментари: 14
Гласове: 125
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930